woensdag 15 februari 2017

12 Months of Christmas Link Up #26 - Holiday Humour

Hoi hoi, weer een nieuw DT erbij en wel bij The 12 Months of Christmas link up; ik zit daar in het team Merry Maidens en dat betekent dat wij de midway post voor onze rekening nemen.


Het thema van de challenge is "anything goes", maar als je het optionele thema "Holiday Humour" volgt, maak je kans op een extra prijs. Alle details kun je hier vinden.

Onze sponsor is:


Het design team mag werken met een speciale DP set "A cartoony Christmas" designed by Lisa voor deze challenge:


Als je meedoet en je linkt minimaal 2 kaarten tijdens deze challenge ontvang je een van de papiertjes uit deze set. Daarnaast wordt er ook een volledige set verloot onder iedereen die minimaal meedoet met 2 kaarten. Alle reden om mee te doen toch.

Voor mijn kaart heb ik het pinguïn papier gebruikt uit de Cartoony Christmas set; daarnaast heb ik nog papiertjes gebruikt uit de volgende 2 sets:



Voor mijn kaart heb ik tevens een sentiment gebruikt van Lisa (gevonden onder de freebies op haar blog). Verder heb ik de digi "snow kisses" van Scribbles Designs gebruikt en ingekleurd met mijn derwents. Voor de sneeuw heb ik foam ball clay wit gebruikt.


Komen jullie ook eens kijken en wellicht kun je volger worden?
Gezellig als jullie meedoen.

Groetjes
Helen

1 opmerking:

Ellen zei

Pffff, waar haal je de tijd vandaan?! Maar natuurlijk wel superleuk! Gaaf kaartje hoor!

xxx Ellen