zondag 7 februari 2016

Creative Craft Cottage #57 - Tag you're it

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage met als thema:

Tag You're It! 


De sponsors voor deze challenge zijn: 

en

Robyn's Fetish Digital Stamps 


Voor deze challenge mocht ik met "My Bunny" van Cute as a Button werken en dit is mijn tag geworden:



                                           

Gebruikt materiaal:


Doen jullie gezellig mee?

Ik wil graag mijn kaartje mee laten doen bij:
Knutsels & kadootjes #32 - label op je kaart (bedankt Hermien voor de tip xx)

Helen

7 opmerkingen:

Lisa J zei

Gorgeous detail on this tag. Lisa x

Hermien zei

Mooi label(kaartje) Helen, bij K&K loopt ook een challenge waarbij we om een label vragen!

Groetjes Hermien

Margo zei

Wat een leuke tag Helen !
Groetjes
Margo

KarinsArtScrap zei

een lieve label Helen
Gr Karin

Adriana zei

Wat een schatje en nu 'snap'ik je label helemaal, hi, hi!
Liefs Adriana

Ellen zei

Ik vind je label zoooo schattig!!

xxx, Ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

een hele leuk label heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.