donderdag 15 mei 2014

AnMaCreatief - Kraft tasje


Hoi allemaal, op de 15e van de oneven maanden zetten wij een bepaald product uit de AnMaCreatief webshop in het zonnetje. Deze maand is dit het kraft tasje.



Dit is mijn versie geworden:

Ik heb gebruik gemaakt van het DP Riverbank Revels, hiervan heb ik de randjes met behulp van een dauber voorzien van distress ink Walnut Stain.


Voor het label (ook weer beïnkt met Walnut Stain) heb ik de MD tags & tickets gebruikt. De tekst komt uit de set Eline words en heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa. De waterspatjes (gekleurd met SU-marker) komt uit deze zelfde set. Het label is vastgezet met 2 roze brads.


Ook de leuke MD ballon mocht natuurlijk niet ontbreken op dit tasje en deze heb ik gestanst uit DP Indian Summer van MD.



Het schattige stempeltje komt ook uit de Riverbank Revels serie en heet boats. Wederom de randjes beïnkt met Walnut Stain en ingekleurd met Stampin Up markers.



De waterlelies zijn gemaakt met de MD craftable daisy uit DP Indian Summer en de groene bladeren heb ik zelf uit dit DP geknipt. Als hartje een bloemetje uit de Avec pearls van Colours Unlimited.




Ik had ook nog een foto gemaakt van een opengevouwen tasje, maar blogger werkt weer eens niet mee en wil hem alleen maar op zijn kop plaatsen, dus heb ik besloten om die maar weg te laten en jullie niet ondersteboven naar je scherm te laten kijken.

Kijk ook maar eens op het webshop blog om te zien wie van mijn DT-maatjes nog meer heeft meegedaan om een kraft tasje aan te kleden.

Wij hopen dat we jullie weer wat inspiratie hebben gegeven.


Een samenvatting van de gebruikte producten:

Groetjes
Helen













10 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een prachtig zomers tasje heb je er van gemaakt! Ik vind het weer prachtig. Alles komt zo mooi bij elkaar. En wat zijn de tasjes mooi hé?! Mooi formaat vind ik dit...! Liefs Lotte

Je@net zei

Altijd handig om zulke tasjes in huis te hebben.
Ziet er super leuk uit, Helen!

Irene zei

Zo worden kadootjes nog leuker, enig gepimpt tasje Helen!!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

heel lief en mooi Helen.

gr karin

Corrie zei

Wat een schattig tasje, de stempel is ook zo lief, je hebt het prachtig gemaakt Helen.
Lieve groetjes,Corrie

Dora zei

prachtig! wat een leuke afdrukje.
mooi ingekleurd. heerlijk zacht.

Adriana zei

Leuk gedaan, Heen! Perfect met die hartjes ballonnen erbij en je waterlelies zijn prachtig!
Liefs Adriana

Antoinette Voorn zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt , ik vind hem geweldig mooi je tas, top!

Crealin zei

Wat heb je dit tasje mooi versierd helen, ik vind die stempel ook zo mooi passen bij het geheel.

Super schattig!

xxx

Crea Astrid zei

Wat heb je het tasje mooi opgepimpt.

Groetjes, Astrid.