woensdag 1 januari 2014

Challenge #28 - Januari 2014 - AnMaCreatief

Hoi hoi, alweer een maand en zelfs een jaar voorbij en het is 1 januari, het begin van een nieuw creatief jaar. Dus tijd voor een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze Alles Mag challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties hebben we voorbij zien komen.

Maar nu het thema van de nieuwe challenge: BINGO


Deze maand stelt Anne-Marije de volgende prijs beschikbaar voor de winnaar:

Papermania clingstamp - Vintage notes/Heart

En hier is mijn kaartje; zoals je ziet heb ik gekozen voor roze - parels - knoopjes, maar ook lint, bloemen en vlinders zijn op mijn kaartje te vinden. Helaas had ik daar geen bingo rijtje mee vol.


Ik heb ervoor gekozen om mijn parels als hartjes in mijn bloemetjesknopen te plakken.
De knoopjes zijn vastgeplakt met tacky glue.

 

Wat een schattig lief stempeltje is dit toch!


Tekst van Joy en een stukje grosgrain lint om het af te maken.




Lijstje van de gebruikte materialen:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes Anne-MarijeAdrianaJudithLins en Lotte hebben gemaakt. Het is zeer de moeite waard.

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen.

Groetjes Helen

12 opmerkingen:

Nelleke zei

De beste wensen voor 2014. Wat een lief kaartje en de stempel is inderdaad zo lief, daar smelt je bij. Groetjes, Nelleke

Dora zei

mooie kaart! zo lieve uitstraling!
de beste wensen.

LottesCards zei

Wat een lieverd van een kaart! Die stempel is echt een schatje en leuk verwerkt. Heerlijk die kleurtjes!

Liefs Lotte

LottesCards zei

O, en ook aan jou de beste wensen hé!? Dikke knuffel!

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Wat heb je een superlief kaartje gemaakt! Zo leuk in mijn favoriete kleur roze, hihi. Je hebt het schattige Bella stempel mooi gekleurd. Super!

Bedankt voor je mooie voorbeeld en natuurlijk de Beste Wensen voor 2014!

xxx Anne-Marije

Marijke zei

Schattig kaartje is dit Helen! Echt een lief afdrukje!! Wens je een heel goed en creatief 2014 toe!! en veel blogplezier!

Groetjes,
Marijke

jolanda zei

lief kaartje en de beste wensen voor het nieuwe jaar

Hermien zei

Wat een lieverdje Helen, de beste wensen voor dat het een gezond, gelukkig en creatief jaar mag worden.

Groetjes Hermien

Adriana zei

Prachtige kaart, Helen! Ik vind dit ook zo'n schattige stempel! Leuk dat je de vlindertjes een glittertje hebt meegegeven.
Liefs Adriana

Lenie zei

Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
Je kaart is weer prachtig zeg zo mooi met deze kleuren.
groeten Lenie

Janette van Otterlo zei

Goh, wat een leuke stempel :-)
Je hebt er een schattig kaartje mee gemaakt!
Grtz Janette

Crealin zei

Oh ook ik vind dit een super mooi stempeltje. Heerlijk kaartje! x