donderdag 10 oktober 2013

Challenge 66 - Nadia

Hoi allemaal, we zijn alweer toe aan challenge 66 bij Nadia en deze keer mocht ik het thema bedenken.


Zoals sommigen van jullie wellicht hebben meegekregen ben ik deze week weer een jaartje ouder geworden, dus het thema dat ik koos is FEEST. Deze keer willen we weer graag 3D zien.

Dit is mijn kaartje geworden:




 Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Ga ook eens op het blog kijken wat mijn teammaatjes hebben gemaakt.
We hopen dat jullie allemaal meedoen met dit makkelijke thema.


15 opmerkingen:

Hermien zei

Wat een dot van een kaart Helen.

Groetjes en een fijn weekend

Cindy zei

Wat een schatje Helen, zo n lief plaatje! Echt een topkaartje Jammer he, het is al weer bijna een wee geleden dat we ekaar hebben ontmoet. Wat gaat de tijd toch snel. Liefs Cindy

Wilma zei

Lief kaartje!!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes, Wilma

scrapcreations-judith zei

Een leuker thema kan je niet bedenken lijkt mij en feest is het wel op je kaartje. Liefs Judith

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

KarinsArtScrap zei

een super lief en prachtig kaartje Helen.

groetjes karin

LottesCards zei

Wat een toepasselijk thema heb je gekozen ;-) En wat een leuke kaart heb je gemaakt! Dit plaatje is wel echt een schatje, en zulke lieve kleurtjes zijn dit!

Liefs Lotte

Ellen zei

Ik zit me hier vreselijk te schamen: OMG,OMG, helemaal vergeten. Mag natuurlijk niet hè, maar ja toch gebeurd.
Alsnog van harte natuurlijk!
By the way, je kaart vind ik hartstikke leuk....

Liefs, Ellen

Lisanne zei

Hoi Helen,

Wat een prachtig, vrolijk kaartje heb je gemaakt, super!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Adriana zei

Wat mooi gedaan, Helen! Gaaf dat touwtje zo tussen de papierlaagjes door. Mooi detail en het geheel is zo mooi kleurend bij elkaar.
Liefs Adriana

Margo zei

Hoi Helen,
wat een superschattig kaartje, erg mooie 3D-afbeelding heb je gebruikt ! Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die met tijdsgebrek worstelt !
Als ik nu m'n schoen eens zou zetten binnenkort ...
Liefs
Margo

Anita van Merode zei

Hoi Helen,
Prachtige kaart heb je gemaakt, en leuk dat je me bent gaan volgen. Ook hier even rond gekeken, veel moois ook, dus je volger geworden, leuk,
Groetjes Anita

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, ziet er heel feestelijk uit.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Een prachtige, lieve kaart!
Groetjes, Myriam

Irene zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Helen! Adriana dus snel na jou, dat is wel toevallig in 1 en hetzelfde DT-team en je hebt er twee heel feestelijke kaarten voor gemaakt!!

xx Irene