woensdag 15 mei 2013

Sketch challenge Kartenallerlei


Hoi, weer terug in blogland na een fijne vakantie. Mijn vorige berichtjes stonden gepland. Ik zie dat ik ook weer nieuwe volgers heb, welkom en wat leuk dat jullie er zijn. Hopelijk kunnen we inspiratie van elkaar opdoen. Inmiddels is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Kartenallerlei, waar ik deze maand en volgende maand gastdesigner ben.

Hi, back to blogging after a lovely holiday. My former posts were all planned ahead. I also notice some new followers, welcome and lovely that you found me. I hope we can inspire each other. By now it is time for a new challenge at Kartenallerlei, where I have been invited to be their guest designer for May and June.

Hallo, wieder zurück im Blogland nach einem tollen Urlaub. Ich habe auch wieder neue Folger bekommen, herzlich willkommen. Ich hoffe wir können von einander etwas lernen. Es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei Kartenallerlei wo ich diese Monat und nächsten Monat Gastdesigner bin.

Dit keer hebben we een sketch voor jullie.
This time we have a sketch to work with.
Heute haben wir einen Sketch für euch.


Dit heb ik ervan gemaakt:
This is what I made of it:
Dann sieht meine Karte so aus:




Gebruikt materiaal:
Used stuff:
Material benutzt:



Natuurlijk hopen we dat jullie allemaal weer mee doen.
Of course we love it when you join us for this challenge.
Wir hoffen dass Ihr auch bei uns mitmacht.



12 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

LottesCards zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Hele mooi kleuren, super lieve stempel en prachtige sketch! Heb je super mooi gedaan!

Enne, wat zijn die resin roosjes mooi hé!? Ik ben ook helemaal fan ;-)

Liefs!!!

Lisanne zei

Hoi Mieke,

Wat een super mooi en lief kaartje heb jij met de sketch gemaakt! Wat leuk dat je 2 maand lang gastdesigner mag zijn, gefeliciteerd! Ik ga zo gauw aan de slag met deze sketch en ga weer gezellig mee doen met de challenge...

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Annerieke zei

Wat lief zeg, mooi gemaakt. Je kaart is erg leuk, wonderful, sehr schön.

Groetjes Annerieke

Corrie zei

Wat is die weer lief Helen, meet mijn favo kleuren, héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Corrie

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje Helen een super lief kaartje.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad Helen, super. Ik vind je kaartje helemaal top, wat een plaatje.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Beste helen,

Ik ben via het blog van :"Anita en haar kaarten" bij je terecht gekomen. Wat een prachtige kaarten zijn het en ben gelijk volger geworden !! Je maakt prachtige creaties..Ben ook bijna een jaar bezig met bloggen,tis verslavend geloof ik , hahahaa. Kom je ook een keer kijken! En misschien wil je mij ook wel volgen... wie weet.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

CreaSjouk zei

Lieve kaart!
Groetjes Sjoukje

Adriana zei

Prachtige kaart Helen! Wat een schattige stempel heb je gebruikt. Fijn dat je weer terug bent!
Liefs Adriana

Ellen zei

Wat een schattig en superlief kaartje heb je gemaakt!

Liefs, Ellen

Anoniem zei

Wat een lieverdje!
Je hebt je stempel heel mooi ingekleurd en jouw papiertjes passen er perfect bij.

Liefs, Myriam