donderdag 9 mei 2013

Challenge 56 - Nadia

Hoi allemaal, wat leuk dat jullie weer even komen kijken. We zijn inmiddels toe aan challenge 56 bij Nadia en deze keer wil Karin graag een dierenkaart in 3D zien.

Hi, lovely to see you here again. It is time for challenge 56 at Nadia and this time Karin would love to see a decoupage card with an animal.

Dit heb ik ervan gemaakt / This is what I did:




Gebruikt materiaal/Used material:

Kijk ook eens op het blog om te zien wat mijn teammaatjes hebben gemaakt.
Please check out the blog to see what my teamies have done.




9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Helen, ik vind hem heel mooi.
Liefs van Anita

Ellen zei

Leuke kaart heb je gemaakt! Ik ga de challenge weer eens noteren, wie weet lukt het om mee te doen. Ben nu druk met mijn kussens :)

Liefs, Ellen

LottesCards zei

O, wat heb je het leuk gedaan, mooi die envelopjes hé ;-) Past zo mooi bij elkaar!

Liefs

KarinsArtScrap zei

een super lief kaartje Helen.

groetjes karin

Adriana zei

Wat een schatje, Helen! En zo lief met dat kleine plaatje bijpassend op de envelop erbij.
Liefs Adriana

Dora zei

wat een lief plaatje van het kitten. je kaart ziet er heel leuk uit.
groetjes

Corrie zei

Het is een héle leuke kaart Helen, het is zo stil bij je, alles gaat toch wel naar wens?
Lieve groetjes, corrie

cristel zei

helen wat een guitig kaartje klein maar fijn
grtjs

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje!
Liefs, Myriam