vrijdag 12 april 2013

Ciao bella !

Hoi, het is alweer tijd voor challenge 54 bij Nadia en deze keer heeft Rachel bedacht dat zij graag een jongenskaart wil zien, wel graag met 3D!
Hi, time for challenge 54 at Nadia and this time Rachel has chosen and her theme is a boy's card in 3D / decoupage.

Dit is mijn kaartje geworden / Here's my card:


Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van het DP van Boofle en van First Edition Summer BreezeHet bruine Boofle DP heb ik aangezet met distress inkt Walnut Stain en het groene van First Edition met Peacock Feathers.
For my card I used Boofle DP as well as First Edition Summer Breeze. The edges have been inked with distress ink walnut stain and peacock feathers.


De tekst komt weer uit de Eline's words set en is dit keer gestempeld met Peacock Feathers.
The sentiment is from Eline (MD) and has been stamped with distress ink.

Dit schattige jongetje met zijn scooter komt van een hobbydol poster en heb ik gemat op wat cardstock uit mijn voorraad. Het lichte groene heb ik bewerkt met Peacock feathers distress inkt.
This cute boy with his scooter was on a decoupage poster by Hobbydol; I have used some cardstock from my stash underneath.

De radertjes zijn van Tim Holtz en heb ik gekregen van een lieve vriendin (dank je wel!); ik heb ze bewerkt met een mix van Walnut Stain en Antique Linen.
The dies are by TH and were a gift from a dear friend (thanks sweetie!); I have put them in a bath from walnut stain mixed with antique linen. 


Ga ook eens op het blog kijken om te zien wat mijn teammaatjes hebben gemaakt van deze challenge.
Please check out the blog to see what my teamies have come up with for this challenge.





10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super lief en gaaf kaartje Helen.

groetjes karin

LottesCards zei

Wat een super kleurencombi! Mooie kaart gemaakt en fijn dat de rasertjes gebruikt worden ;-) Passen hier super bij!!! Mooi bewerkt trouwens.

Liefs Lotte

jolanda zei

prachtig kaartje

Irene zei

Enig dat kereltje bij zijn Vespa, leuke challenge en leuke uitwerking Helen!

xx Irene

Corrie zei

Het is een héle leuke jongenskaart Helen, of ik mee doe, ik heb het zo druk met de andere kaarten,, ik ga mijn best doen. Ik kom tijd te kort erg hè.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Ik vind hem super geworden Helen, wat een gaaf kaartje is dit.
Liefs van Anita

Ellen zei

Ik zag je kaart al bij Nadia en wat is tie leuk! Leuk, stoer ventje, helemaal geslaagd!

Lieve groetjes, Ellen

Adriana zei

Oh, wat een leuke kaart! Die radertjes heb je mooi bewerkt! Het is een gave jongenskaart!
Liefs Adriana

Lisanne zei

Wat een super leuke, stoere jongenskaart! Heb wat rond gekeken op je blog en ben volger van jou geworden, jou kaarten zijn super!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaart Helen!! Vind de kleurencombi ook helemaal super.

Groetjes,
Margriet